سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دانش دروغ پردازان، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]

به دل کده«اشکان گنجی»خوش آمدید

 
 
موزه سکس و بی بند و باری در کلیسا(شنبه 85 اسفند 26 ساعت 10:49 صبح )

افتتاح موزه سکس در انگلیس نشان داد که بیشتر مردان انگلیسی، دارای تجربه رابطه با همجنس بوده، عده زیادی جزو ملاقات کنندگان مداوم زنان خیابانی بوده و بسیاری از زنان انگلیسی، روابط جنسی خارج از چهارچوب ازدواج داشته‌اند.
در این موزه، جزییاتی نیز در مورد رفتار جنسی مردم در دهه 1930 در سواحل معروف غرب انگلیس، سینماها و سالن‌ها وجود دارد و نشان می‌دهد که چگونه این‌گونه تمایلات در زمان جنگ جهانی دوم از ذهن مردم انگلیس پاک شد.
به گفته تهیه‌کنندگان این نمایشگاه، انگلیسی‌ها متمایل بودند که در برابر عموم، اعمال جنسی خود را تحت تأثیر مستی نشان داده یا آن را شوخی بخوانند.

افتتاح این موزه که اوج بی حیایی و بی عفتی و بی اخلاقی را در جامعه غربی و بخصوص انگلیس نشان می دهد انسان را به یاد آن آیه قرآن کریم می اندازد که فرموده است بعضی انسانها مانند حیوان بلکه پست از حیوان می شوند(اولئک کالانعام بل هم اضل)

و خبر دیگری که این روزها متاسفانه جامعه غربی و بخصوص جامعه دینی آن یعنی کلیسا را منشا ء فسادهای اخلاقی نشان میدهد انسان را به تعمق وا میدارد. خبر که توسط خبرگزاری ((بی بی سی)) منتشر شده است سندی است که نشان میدهد واتیکان به همه کلیساها دستور داده است در صورت مشاهده تجاوز یا آزار جنسی کودکان به وسیله کشیش‌ها، بر آن سرپوش گذاشته و در صورتی‌که کسانی قصد افشای چنین تجاوزات و اعمال خلاف اخلاقی را داشته باشند، با تهدید به خروج آنان از دین مسیحیت، جلوی انتشار چنین مطالبی را بگیرند.
در اسناد منتشره توسط خبرگزاری‌های جهان، مطلب مهمی نیز بیان شده، مبنی بر این‌که پاپ «بندیکت» شانزدهم (پاپ کنونی) پیش از رسیدن به مقام پاپ، مسئول این بخش در واتیکان بوده است؛ یعنی بر جنایات کشیش‌ها سرپوش گذاشته و به هر نحو ممکن، سعی در حفظ آبروی ظاهری کلیسا در اذهان عمومی مردم می‌کرده است.
جالب است بدانید که کلیساهای کاتولیک دنیا در مجموع 50 میلیون کودک را تحت نظارت و تربیت دارند و در حال حاضر هیچ نهادی بین المللی برای نظارت بر نحوه رفتار کلیساها با این کودکان وجود ندارد.



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?