سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بى محابا به مردمان آن گوید که نخواهند ، در باره‏اش آن گویند که ندانند . [نهج البلاغه]

به دل کده«اشکان گنجی»خوش آمدید

 
 
یه خبر از بنیامن(شنبه 85 اسفند 26 ساعت 10:49 صبح )

خبرهای تازه از بنیامین

هیچکس توقع نداشت که بنیامین و گروه به این محشری برنامه اجرا کنن.
گبریل ماردر مسئول کنسرت: این بچه ها نمی دونم چطور تونستن اون آلبوم رو به همون نحو زیر این چادر که اصلا از لحاظ صدائی جای مناسبی نیست اجرا کنن و آدم هیچ فرقی بین آلبوم و کنسرت حس نکنه. واقعا آفرین. بنیامین رو صحنه: من باور نمی کنم که شما اینقدر به من شور و حال بدین. باورم نمی شه که با این حرارت آهنگهای منو بخونین و از حفظ باشین.حدود 1400 نفر برای دیدن بنیامین آمده بودن.
بعد از کنسرت که باهاشون حرف زدم می گفتن که باورشون نمی شه که بنیامین ( یا به قول خودشون بنجامین!) به این خوبی برنامه اجرا کنه.

گروه خیلی حرفه ای بود و نخبه های موسیقی پاپ ایران رو برای این اجرا به سوئد آورده بودن.
بابک ریاحی پور که خودش آلبوم برای گیتار باس ساخته. نیما وارسته که آلبوم رو ساخته. طباطبائی پشت جاز که قبلا با گروه آریان کار می کرده.

کنسرت با تاخیر ساعت نه و پانزده دقیقه شروع شد. بنیامین با آهنگ جدیدی از فیلم " گرگر و میش" کنسرت رو شروع کرد.

قسمت اول برنامه کت و شلوار پوشیده بود و معلوم بود که اصلا باهاش حال نمی کنه. قسمت دوم برنامه لباسشو عوض کرد و خیلی بیشتر با تیپش حال کردیم.

اجرای بنیامین روی صحنه صمیمی و خودمونی و حرفه ای بود. تماشاچیا با بیشتر ترانه هاش بلند بلند همصدا می شدن. بخصوص آهنگ " خاطره ها" که مردم وسط دو تا آهنگ بلند بلند دسته جمعی می خوندنش.
بنیامین در مجموع غیر آهنگهای آلبوم 85 سه تا آهنگ متفاوت و جدید خوند که اسم دو تاش یادمه "دلتنگی" و " همسفر" از فیلم جدید " گرگ و میش".

 

کارهای جالب بنیامین روی صحنه

 

بنیامین خیلی بچه خاکی و خودمونی ایه و روی صحنه هم کاملا اینجوری بود.

آهنگ اولش آینه بود که از پشت پرده های صحنه شروع کرد به خوندن و قبل از اینکه بیاد روی صحنه واقعا مدتی به آینه قدی پشت صحنه نگاه کرد. بعد فهمیدیم که داره دنبال کاغذ شعرهاش می گرده!

 

انقلاب روی صحنه

بنیامین و گروهش بدون نقص برنامه رو اجراکردن. با اینکه این اولین کنسرت بنیامین بود ولی خیلی خوب صحنه رو به دستش گرفت. حتی یه چا از مردم خواست که موقع همصدائی با آهنگ " من امشب می میرم" کلمه می میرم رو باهاش همصدا نشن و خودش تنها بخونه.
این سابقه نداره که خواننده ای از مردم بخواد باهاش نخونن. واقعا عجیب بود و مردم هم حرف گوش کن شدن!

 

شباهت بنیامین به سیاوش قمیشی

بنیامین بدون رودرواسی به مردم گفت که کلمات " ترانه واژه" رو هر کاری می کنه حفظ نمی شه. روی صحنه کاغذ و دستش گرفت و گفت: این شعر 24 کلمه داره همه همیشه من اشتباهشون می کنم.
پس اگه اشکال نداره کاغذ بگیرم و بخونم. ( قمیشی هم تو کنسرتها شعرو فراموش می کنه ).

 

پایان تلخ

متاسفانه کنسرت انگار ناتمام تموم شد . سر ساعت 11 باید کنسرت تموم می شد و کارمندای سوئدی از بنیامین خواستن که تموم کنه د رحالی که بچه ها 7 تا آهنگ دیگه داشتن.
نیما خیلی ناراحت شد چون یک اجرای جدید برای ترانه " خاطره ها" ساخته بود که آخر بزنه که نشد. مردم خیلی ناراحت شدن.

در کل شب محشری بود بنیامین خیلی بیشتر از توقع مردم خوب اجرا کرد و حتی با اینکه صدای خودش رو روی صحنه نمی شنید بدون تاخیردر صدا درست جمله ها رو گفت و بدون نقص آهنگها رو خوند.

فعلا این از خبر اولین کنسرت بنیامین. که در سوئد اجرا شد



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?